Jumaat, 24 April 2015

Sundate ?

Asslamualaikumm.. tak jawab dosa, jawab sayang 

Hai lama laa jugak tak bersama bermesra dengan Mr blogger.. Almaklumlaa sejak ade kekasih gelapp. ahakzz. {Gelap sangattt}

ehhh..baru dua baris menulis dah ko merapu riena..haishhh..hermmmm..ok, seriously tanak merapu mana dahh..mehh nak cerita sama anda sekalian..

mehhh mehhh..









❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

omaigoshhh..tetibe keluar gambar nieyh pulakk..(awesome)
hahaa..saja saja berangan..jangan duk jeles atau buat muka senyum sengett ehh..
nieyh nak throwback moment dua bulan lepas.. disebabkan kekangan masa dan berlaku fotosintesis, aku xboleh nak update blog.. takpe takpe..memandangkan tengah bercuti cuti cinta..kite story mory..
nieyh macam Sundate laa..kelassss kau mariaaa...Aku yang belum stat keje . berlaku pengangguran bajet bajet2 nak lari dari masalah terjerat pulak dengan Sir Setan yang menipu..argghhh..what ever laa yg tuh..kluar laa kami date di panas terik nieyhhh..Dah penat berjalan kitorang pegy laaa makann..perut dah gendang gendut mintak penampo dahh punn..ok,terlupa nak cakap location..the best location i think laa utk pasangan bahagia{termasuk aku} nieyh sememamngnye di KB Mall..




Aku laaa paling lapar mengada ngada..dah siap beli makanan perut kenyang dahhh..haha..nampak tak mengada nya perut aku..tapi sedap jugak laaa..pasal orang belanja kan..hihii..
rugi tau xmakann..okey noww,,,tau tak aku berjimba satu KB Mall nieyh hari dengan sapa...??? mehhh..nak tunjukkkk..

TADDDDDDDDDDDDDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!




Kak Farah Hanim comel secomel orang sebelah die..hihiii..


Byeeeee....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan