Sabtu, 28 Februari 2015

2 Seringit 2 Seringit

Salam mengenal Usahawan..

hahaaa..banyak berlagak je laa salam kau riena..Ajet ajet nak jadi usahawan..macam angan-angan mek jenin..aku yang xdek bakat langsung, xdek basic pun dalam bidang berbisnes nieyh..yaaa ampunn..sungguh xreti weyyyyy..Tapi hati aku menggelupur sampai tersasar dari orbit dahh..nak sangat join bisnes ape2..tapi keyakinan tahap 0.1 kot 

arghhhhhhhhhhhhhh...

ok xpe..belum masanya lagi..kena sabar..modal kecik2 pun xape..asalkan kite ade keinginan..wahhh sedapkan hati sendiri..

Lately nieyh aku g survey jugak laa ape yang usahawan online jual , yang dah biasa diorang jual, yang customer perlukan tapi kurang ade biz online..aku tak tau nak mulakan..dalam kepala hotak yang xbrape nak kreatif nieyh masih terfikir akan sesuatu yang xmustahil laa bagi aku nak buat benda tuh..

Ape yang aku fikir laa,,beauty n care memang sangat banyak sambutan..ok laa..boleh buat,,tapi aku nak collect semua jenama product yg 'top' kat Malaysia nieyh utk bisnes aku..Yang mane orang xpayah pegy jauh nak bezakan ..semua ade dengan aku..customer boleh compare dari segi harga atau kualiti atau whatever diorang nak compare..kann ??  TAPPPPPPIIIIIII...persoalan nyee aku mampu ke nak empayar besar gtuhh..ceeewahhhh..empayar..hahaaaa...

satu lagi idea aku..mungkin orang laen terlebih dahulu pegi fikir idea nieyh kan..aku bukan copy idea ushawan lain..mungkin kite ade reason yang berbeza kann..ahakzxxx..

perempuan kan suka ikut trending..ok, aku nak buat mcm vendor laa..girls customer overthere boleh dapatkan semua barang yang die perlukan dari atas sampai bawah utnuk cantik.. OK cun x ?
termasuk laa make up sekali..walaweyyyyy..Besar nye angan2 aku..bile mcm nieyh senang nak mix and match colour ala2 suitjump gtuhh..hahaaa..
match dengan tudung ke ape ke..kasut kau ke handbag kau ke..haaa,,sume aku ade..



okeyyyyyy...Aku tau..angan angan je..Sudah nyee duk tang nieyhhh sampai kena bela ngan Encik Suami laa citerr die...

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Hellooo 

Aku bukan jenis bergantung harap dengan orang seratus peratus punn..nak jugak usaha and ade income sendiri..and im glad to have u my hubb..

Chiauuuuuuoooo..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan