Rabu, 25 Februari 2015

Love It !

Salam kesayangan tak tuju kat sapa pun..

hermmm hermmm hermmm hermmm..darah gemuruh hati pedih serik semua dah rasa dah..xboleh nak kata nieyh first time rasa macam nieyh ke hapee kee..Rasa nak mati je xtau macam mane..but, im always said to my heart,bile2 pun kite akan mati..xsempat sakit pun boleh mati..

haaa see what yang kau buat dekat dunia nieyh..nak pendekkan cerita, this is hot story bout me yang kena tipu..oouhhh..Tak tau kena tiou or lambat aku xnyempat ke ape kee..hermmm hermmm hermmm.. aku suka bile kau suruh aku resign kat tempat keje lama then tergesa gesa pegy col kau nak confirm nak masuk keje bile..aku dah siap2 resign dah kau blh bgtau nnti kau col aku balik utk masuk keje..

nampak kebodohan aku terserlah dekat orang2 lagi bijak nieyhh,,,kenapa bangang abadi aku percaya kau Mr D for die..really appreciate it..disebabkan kau, aku sekarang menganggur weyyhhh..disebabkan kau aku xattend mane2 interview dalam masa terdekat nieyh weyyyy..aku terlepas semua sebab kau weyyyy,,

Benda yang paling aku xsuka tau tak..orang bagi harapan dekat aku tapi kau tipu aku ke ?? TIPUUUU..bla...bla...blaaa....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan