Ahad, 22 Februari 2015

Pustaka Seri Gojess

Salamm..

Holla ! Holla ! Silent killers Silent Readers Silent ur Mouth !!

Hari ini..semua dah menjadi kenangan antara kite..Kite ?? oouhhh..xkenal yea ? Xpe, im never introduce all my frend at all kan..Sorry sangatt

mehh ini nak kenalkan sorang sorang..lepas study aku memang terpaksa(terpaksa ke??) stay kat kampung untuk bekerja..and finally aku yang xdek kawan sangat pun kat cni :(( terus dapat kawan2 yang super sporting..terutama kat tempat keje..haaaa tudia..alang2 xdek kwn langsung,terus dapat yg super sporting and vogue de vass cekebabooo !! sume comel2..aku suke 

Tuan Tanah

hehhhh..muka foyo flawless..padahal hampehh
Scroll down again..more picture will waiting u..ahakkzzz..

ʕ•̫͡•ིʔྀ Janna Jasmi ʕ•̫͡•ིʔྀ

Peacee..tht person gonna make us alwayz wan to go work..haha ! kalau die offday, rasa macam xdek orang kat kedai..kalau dah bagi die bercakap, kalah pembaca berita,,bila die senyap, sesuatu yang luar biasa..
Perakian mehh..Now, dia dah selamat balik ke Ipoh..Mohon jemput I kalau U kawen yea.. LOve HUg KIss..Take Care darl !

Next,

Kekanda Farah Hanim The Boolatt

Ini orang sangat hyperaktif,tp perasan dia seorang yang pendiam..puihhhh !! Pendiam laa sangatt..I really call her Kak Hanim even our age was not too far..nanti I feeling adeq2 cikit..hhuahuahuaaa..
Talkative jugak..Tapi bile die mengganas, Pintu pagar pun ditendang nyee..hahh ! lagi brutal, dgn Mr. Yap pn dia blh melawak..HAHAHAHHAHHAHA !! love u Kak Hanim..

Eyra Pandora

Tukang gelak kat PSI..Jarang bercakap,.Gelak hobi dia..
Kipidapp .

Kak Dayah The Prettiest

Yang nieyh loving mother sungguh..Aku dapat rasakan aura keibuan yang ada dalam diri dia .muda2 dah jadi ibu..Selaku Ketua Persatuan Wanita Cantik kat PSI..Mmmmuah K.dayahh..

Corntoz The Princess

okayyy..The last prettiest..Cantik luar cantik dalam cantik baju cantik tudung..ekekekee..abaikan pokok oren kat sebelah yea..Smile alwayz dear..semoga sentiasa menjadi kesayangan keluarga dan buah hati u, Low..

Senior :))

Sape nieyh ?? Nieyh senior aku..eeewahhh senior gtuhhh..tengoklaa ape kat leher die..aku mane adee..Tahniah bro..keep it up..




Kesayangan Boss

Cutiey Workers

Permata PSI

Teaser

Lovely Partners

Beside Miss Ika

Ratu Selfie

Buddyz

Angels Turn to Diva

Monopoders

Okay, no more..i love n really love the kindness of them..untuk insan yang tak hendak nak menegur aku tuh, lantak engkau..aku tetap aku !!
Masing masing dah mula bawa haluan masing masing..Pahit manis tercipta hanya kenangan menjadi senyuman buat kalian..

Bye Cantik Hensem sekalian..Moga berjumpa di lain hari..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan